Saturday, December 30, 2006

Buenos Aires en veldig veldig veldig veldig stor by!

Den store dagen er kommet, og vi gleder oss noe helt enormt! Marie gleder seg mest. Hun sier hun er helt i hundre, men hun viser ingen begeistring. For dere som ikke kjenner Marie er hun en teddy som dukket opp i en skoeske et par dager for avreise. Saa naa er vi tre!

Vi ankom Buenos Aires samtidig med bagasjen, vi klarte aa ta bussen ned til hostellet, vi klarte aa finne mcdonalds i hovedgata "Florida", vi saa verdens fineste juletre hvor julenissen hadde sitt eget band. Men det var alt.
Middag fikk vi to osterrikere til aa lage for oss, nyttaarsfesten fant noen andre, og alt ble arrangert fra avgang til ankomst! ...Vi trengte igrunn bare aa vaere der... Men naar det er sagt; dette var den storste festen i hele verden! Vi lover! (Dere gikk glipp av noe..)

Retningssansen vaar ble betraktelig bedre etter et par titals "capriosa", saa selv om vi ikke merket at de andre gikk, saa klarte vi aa finne veien tilbake gaaende!

Midt oppi dette ble Elisabeth endelig 20! wee! Dagen ble feiret paa en bar der de brygget sin egen ol!

Dagen sitat:" We are newbeginners.." (Elise forteller noen tyskere om vaar forste utenlandstur)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så søøøde :)

3:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Hei Elise! Hvordan går det med deg?

Jeg fant ut i dag at jeg savner deg. Håper du har det kjekt i det ute land. Så ses vi o m noen måneder. Vi må få til et treff i sommer igjen.

*klem*

7:23 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Jeg er ikke misunnelig, jeg er ikke misunnelig, jeg er ikke misunnelig.
Sånn! Nå tror jeg nesten på det selv....
Skal bli følgende å spenne med på turen deres. Håper bare dere husker å- og og-regelen. Den kan komme nyttig med.

Godt nytt år til dere begge to selv om det bare er Elise som ruler foreløpig. Har abbonnert på bloggen deres nå.

1:38 PM

 

Post a Comment

<< Home