Monday, December 11, 2006

''UTPÅTURALDRISURJENTAN''

Elisabeth liker og lage et noget rart bilde av meg.
Jeg har latt Elisabeth styre litt med bloggen alene fordi jeg har hatt litt andre ting og styre med.

MEN HVA KOMMER JEG TIL??

Brukernavn= Elise er dust
Hun nevner ikke alle de dumme utsagnene sine i bloggen (greit,jeg henger nok litt høyere på den posten) :)
Og sist,men ikke minst,så velger hun et bilde som zoomer veldig mye inn på min nese og munn!

Denne skapningen skal jeg dra på tur med. Ønsk meg lykke til :)

Jeg fant et litt fint bilde av meg og jeg velger heller ikke å ta hevn Elisabeth.

2 Comments:

Blogger Silje said...

Hihi! Åhh jeg som likte bussemannbildet best! For det er sant, bare se:)
Elise er moro,Elisabeth er arti!
Gøy gøy!!

11:42 PM

 
Anonymous Anonymous said...

tenk at dere er reist no. skal følge aktivt med her inne så dåke må være flinke å oppdatere;) god tur, kos dere kjempe masse;)
stor klem synnøve

7:02 AM

 

Post a Comment

<< Home